Fandom

Disney Wiki

DuckTales Remastered

299sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
DuckTales Remastered.jpg
DuckTales Remastered
Taustatiedot
Julkaistu
Kehittäjä WayForward Technologies
Julkaisija Disney Interactive
Säveltäjä Jake Kaufman
Suunnittelija
Lajityyppi Tasohyppely
Seikkailu
Pelimuoto
Ikäraja
Pelattavat hahmot Roope Ankka
Alusta PC
Nintendo Wii U
PlayStation 3
Xbox 360
Edeltäjä DuckTales 2
Seuraaja

DuckTales Remastered on uudistettu HD-versio vuonna 1989 julkaistusta Ankronikka-animaatiosarjaan perustuvasta DuckTales-videopelistä. DuckTales Remastered julkaistiin 13. elokuuta 2013.

Juoni Muokkaa

Pelin alussa Karhukopla hyökkää rahasäiliöön kaapaten Tupun, Hupun ja Lupun. Taistellessaan yhtä karhukonnaa vastaan Roope saa selville koplan etsineen aarrekarttaa.

Pian Kulta-Into Pii haastaa Roopen kilpailuun siitä, kuka löytää aarteet ensin ja kenestä tulee maailman rikkain ankka?

Tärkeimmät hahmot Muokkaa

Roope Ankka Muokkaa

Roope on pelin päähenkilö ja ainut hahmo, jolla voi pelata. Roopen tulee etsiä käsiinsä kaikki viisi kadonnutta aarretta, jotta hän voisi voittaa arkkivihollisensa Karhukoplan, Kulta-Into Piin ja Milla Magian. Roope ainut ase on kävelykeppi, jota voi tilaanteesta riippuen soveltaa hyppykepiksi tai golf-mailaksi.

Tupu, Hupu ja Lupu Muokkaa

Tupu, Hupu ja Lupu ovat Roopen sukulaispojat, jotka pitää pelin aikana pelastaa toistamiseen Karhukoplan tai Milla Magian kynsistä. Joskus Roope voi saada pojilta bonuksia, jotka helpottavat pelaamista.

Jokainen pojista pukeutuu oman suosikki värinsä mukaan: Tupulla on siniset, Lupulla punaiset ja Hupulla vihreät vaatteet.

Kulta-Into Pii Muokkaa

Kulta-Into on Karhukoplan ja Milla Magian ohella yksi pelin vihollisista. Haastettuaan Roopen maailman rikkain ankka-kilpailuun, Kulta-Into pyrkii kaikin keinoin estämään Roopen voiton ja varmistamaan omansa.

Karhukopla Muokkaa

Karhukopla-rikollisliiga toimii pelissä Kulta-Innon ja Milla Magian kätyreinä. Pelissä nähdään mm. koplaa johtava pieni, sisupussi Kovanaama, ruokaan tykästynyt Keksi-Keijo, hieman yksinkertainen Kepuli sekä lihaskimppu Koljatti.

Milla Magia Muokkaa

Milla Magia on todellinen pääpomo Roopen vastaisen-salaliiton takana. Milla pyrkii kaikin keinoin saamaan itselleen Roopen ensilantin, jonka sulattamalla hän saisi Midan-kosketuksen.

Kaikkihahmot Muokkaa

Pelattavat Muokkaa

Roopen ystävät Muokkaa

Viholliset Muokkaa

Pomot Muokkaa

Kentät Muokkaa

Ääninäyttelijät Muokkaa

Suurin osa Ankronikka-animaatiosarjan näyttelijöistä palasi rooliinsa DuckTales Remastered - peliin. Ainoastaan Pellen, Kulta-Innon ja Maukan äänet vaihdettiin.

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki